Helpt u mij helpen ?

Lieve vrienden,

Ik wil een ieder hartelijk danken voor jullie financiële steun!!
Elke bijdrage is een zegen !! Voor de mensen die mijn folder hebben ontvangen weten dat ze een gift over kunnen maken via mijn privé rekening, maar ook is het mogelijk om via Stichting Filadelfia een belastingaftrekbare gift over te maken. Deze Stichting heeft een ANBI erkenning en daardoor kunt u ook weer belasting terug vragen over het bedrag wat u geeft. Stichting Filadelfia maakt maandelijks de giften over op mijn rekening, daardoor kan ik niet zien wie wat geeft. Daarom wil ik via deze weg een ieder bedanken voor jullie vrijgevigheid!!




Hierdoor kan ik naast mijn eigen levensonderhoud ook meer helpen waar er nood is, even een voorbeeld:We waren gisteren langs een aantal gezinnen geweest om de laatste dekens uit te delen. We kwamen toen bij de moeder van een jongetje thuis die bij ons op het semi internaat zit. Ze leeft in een huis met haar drie kinderen, ze krijgt elke maand een bedrag van haar ex man en daarnaast werkt ze 1x in de week (het is niet overal even makkelijk om aan een baan te komen) en met dat bedrag kan ze de huur betalen en houdt ze nog iets over wat niet veel is. Dan komen de rekeningen voor de elektriciteiten en het water en nog eens bij...En dan hebben we het nog niet eens gehad over de boodschappen. Ze had een aantal opgestapelde rekeningen en het was een wonder dat het water en de elektriciteit nog niet waren afgesloten, want meestal sluiten ze het water en elektriciteit af als er een achterstand is van 4 maanden. Ik kreeg het op mijn hart om haar te helpen met een aantal rekeningen, verder wordt er gekeken of er andere mensen zijn  die de mogelijkheid hebben om   haar  met de andere rekeningen te helpen.








Zoals de meeste mensen weten doe ik het werk hier bij Stichting Horeb vrijwillig, en daardoor heb ik support nodig van mensen die mij willen ondersteunen door gebed en giften. Deze giften zijn bedoeld om in mijn levensonderhoud te kunnen voorzien: boodschappen, verzekeringen, vervoerskosten en projecten die ik voor de kinderen wil organiseren. Heb jij een hart voor het werk wat ik doe  en ben je in de gelegenheid om mij financieel te ondersteunen?
Elke bijdrage is van harte welkom!
Je kunt een eenmalige of maandelijkse gift overmaken naar:
NL82INGB0003602482
t.n.v. J van Harskamp
Voor belastingaftrekbare giften kun je jouw gift overmaken naar Stichting Filadelfia:
NL49ABNA0496875000 t.n.v Filadelfia Zending
 vergeet er niet bij te zetten : o.v.v His gracious love

Ook is het mogelijk om heel specifiek te helpen als je dat leuk vind (bijvoorbeeld: kleding /voedselpakketten) stuur mij dan even een bericht dan kan ik kijken bij welk kind of welke thuis situatie er  iets nodig is.



voor vragen of meer info:
mijn email: harskamp.j@gmail.com
Stichting Horeb: www.kinderwerk-horeb.nl
Filadelfia Zending: www.filadelfia-zending.nl



"Truly I tell you, whatever you did for one of the least of these brothers and sisters of mine, you did for me "
Matthew 25:40


Reacties

Populaire posts van deze blog

Ik ben alweer een tijdje in Brazilië maar daar is mijn reis niet begonnen...

A New Season

niet wetende dat ik de volgende ochtend wakker zou worden en het volgende bericht zou zien staan op mijn telefoon: Uw vlucht is geannuleerd.