Inzamelactie kinderevangelisatiecursus in Brazil

Inzamelactie kinderevangelisatiecursus in Brazilië 


Aankomend jaar de eerste week van Januari wil ik hier in Brazilië een kinderevangelisatie cursus gaan volgen, deze cursus is van groot belang voor mij omdat ik volgend jaar mee ga draaien in het team die het evangelisatieprogramma leiden en uitvoeren.Op dit gebied zie ik het als zeer noodzakelijk gekwalificeerd te worden. Deze cursus is intern, en dat betekend dat ik voor 3 maanden in Sao Paulo zal verblijven op de locatie van dit cursusinstituut. De cursus is alleen een stuk duurder dan verwacht, daarom hoop ik via deze mogelijkheid de helft van de cursus bij elkaar te verzamelen.Heb jij een een hart voor het werk wat ik doe ,en zou je mij met een kleine bijdrage kunnen helpen dit geld bij elkaar te krijgen? Uw bijdrage zal een investering zijn in levens van vele kinderen. En u helpt mij om de droom om op betekenisvolle wijze de doelgroep van wie ik zoveel hou, te verwezelijken. In de onderstaande link kunt u uw gift overmaken:
https://www.doneeractie.nl/inzamelactie-kinderevangelisatiecursus-in-brazil/-30562

Reacties

Populaire posts van deze blog

Ik ben alweer een tijdje in Brazilië maar daar is mijn reis niet begonnen...

A New Season

niet wetende dat ik de volgende ochtend wakker zou worden en het volgende bericht zou zien staan op mijn telefoon: Uw vlucht is geannuleerd.